Green Specialties is een groententeler in spinazie en diverse slasoorten, waarbij vers op de eerste plaats komt. Branding Topics ontwikkelde voor dit bedrijf een nieuwe huisstijl, website en andere communicatiemiddelen. Ook de fotografie en teksten namen we voor onze rekening.
Het logo is gebaseerd op een spinazieblad. De letters zijn modern en lopen van het blad af, wat de oneindige velden symboliseert. Maar ook het out-of-the-box denken van Green Specialties.
De nieuwe huisstijl en website zijn fris en vooruitstrevend. Iets wat van Green Specialties zelf uiteraard ook gezegd kan worden.
Doordat Branding Topics zowel de vormgeving, als de fotografie en copy voor haar rekening nam, is er een mooie eenheid ontstaan.
Opdrachtgever
Green Specialties
Onze bouwstenen
Concept
Copy
Grafisch ontwerp
Fotografie
Website
Soms ga je voor fotografie de studio in… en soms ook voor dag en dauw met rubber laarzen het veld in. Branding Topics wilde de toewijding voor bladgroenten in beeld brengen. Van het ploegen van de akkers, tot het wassen en verpakken van de superverse slasoorten. Daar zetten we graag de wekker voor.
Denk aan de groente die knisperend, schoon en fris in de zakjes zitten. Dat gevoel moest de website ook krijgen. Lekker veel wit; een strakke typografie en heel veel beeld van waar het allemaal om draait: de bladgroenten. Op zo’n manier gebouwd dat de klant ook zelf het onderhoud kan doen. De site is drietalig uiteraard, want deze kwaliteit gaat de wereld over.
Hieronder staan een paar pagina’s ervan.
Bekijk hier de complete website.