Fundamenteel Advies zet zich in voor maatschappelijke thema’s als ‘Geweld in afhankelijkheidsrelaties’, ‘Jeugdzorg’ en andere brede vraagstukken in de zorg. Daarin pakt ze de rol van projectleider, adviseur en indien nodig de rol van gespreksleider om dilemma’s op dit pad samen in beeld te brengen en stevige plannen te smeden.
Deze klant kwam bij Branding Topics met de vraag een huisstijl en een slogan te ontwikkelen. Fundamenteel Advies geeft haar klanten andere inzichten. Ze laat hen moeilijke thema’s vanuit een ander perspectief beleven. Vandaar dat we de slogan ‘Brengt een nieuw perspectief’ bedacht hebben.
Het logo bestaat uit 6 driehoeken. Als je goed kijkt zie je dat deze driehoeken een F in perspectief vormen. En voor degenen die heel goed kijken kun je deze F zelfs vanuit vogelvlucht- en kikvorsperspectief zien.
Het doel van deze klant is om die onderste driehoek sluitend te krijgen in de zeshoek. Dan is haar missie geslaagd.